“Ερωτευμένος Ebenezer”

by - 6:15 μ.μ.

Θυμάσαι εκείνα τα τρία πνεύματα, που επισκέφθηκαν παραμονή Χριστουγέννων τον Ebenezer Scrooge? Αυτά, τα ίδια πνεύματα -μ’ αποστολή αυτή τη φορά να διαφυλάξουν τη γιορτή των ερωτευμένων-, μπήκαν χθες βράδυ στα όνειρά μου. Δεν ήρθαν για επίπληξη, ήρθαν για υπενθύμιση!
«Ζέτα…», μου είπε το πρώτο πνεύμα, το πνεύμα του παρελθόντος: «… δες εκείνη τη βραδιά Αγίου Βαλεντίνου…» δείχνοντάς μου μέσα στο σκοτάδι, τον εαυτό μου (μόνη στη πόλη) μαζί με τις singles φίλες μου (μόνες στη ζωή) να περνάμε Valentine's Night σε μια μπάρα με κερασμένα σφηνάκια. Ο “Βαλεντίνος” μου μακριά. Στο άνοιγμα της καριέρας του εκείνος, στο μέσο μιας σπουδαστικής χρονιάς εγώ, τότε μας χώριζαν χιλιόμετρα και αποστάσεις. Υποτίθεται θ’ ακολουθούσα τη παρέα και στον δεύτερο γύρο μπαρότσαρκας, κατά περίεργο τρόπο όμως, βρέθηκα ν’ ανοίγω τη πόρτα του σπιτιού μου. Ήταν εκεί! Με περίμενε, χαμογελαστός κι ερωτευμένος! Καταβάθος ήξερα πως θα το κάνει… δεν ήταν η πρώτη νύχτα που ταξίδευε κοντά μου, μονάχα για να κοιμηθούμε αγκαλιά! Παρόμοιες φορές, έκλεινα τα μάτια με την εικόνα του πάνω τους και το επόμενο πρωί ξυπνούσα απ’ το τηλεφώνημα: «Είμαι στο γραφείο… καλημέρα!».
Το ρομαντικό βράδυ Αγίου Βαλεντίνου από το παρελθόν, ζει ακόμα μέσα στο φόρεμα!
Δε πρόλαβα καλά – καλά να ρίξω μια ματιά στο παλιό μου διαμέρισμα και το δεύτερο πνεύμα με άρπαξε βιαστικά. «Έλα, έχω να σου δείξω ποιά είσαι σήμερα…», φώναξε δυνατά ως ξεναγός του παρόντος. «Είσαι ακόμα το “κοριτσάκι” του… φέτος ψήνεις γλυκά κι ας το θεωρείς κλισέ! Μα τι θα πει ‘κλισέ’ δε μου λες? Σ’ εσάς τους ανθρώπους δεν αρέσουν τα κοινότυπα, τα συνηθισμένα πράγματα. Αναζητάτε συνεχώς την πρωτοτυπία και την έκπληξη. Θα σου πω εγώ τι βλέπω: βλέπω να πασαλείβεσαι με σαντιγί κι ενώ μισείς τη ζαχαροπλαστική, επιμένεις με θέληση. Αυτό είναι έκπληξη! Βλέπω ένα ερωτευμένο ζευγάρι και ευτυχώς αυτό είναι το πιο συνηθισμένο πράγμα στον κόσμο! Είναι ατελείωτα κλισέ κι όμως εξακολουθεί να είναι υπέροχο!».
Το τρίτο πνεύμα άργησε να εμφανιστεί. Ερχόταν από το μακρινό μέλλον! «Τι μου φέρνεις από τους μελλοντικούς Βαλεντίνους;», το ρωτώ. «Μόνο μια συμβουλή…» μου αποκρίνεται: «… νομίζεις σήμερα, πως έχετε ζήσει πολλές ευτυχισμένες στιγμές μαζί, μα πίστεψέ με, δεν είναι τίποτα μπροστά σ’ αυτές που πρόκειται να έρθουν!».
Σαν ερωτευμένος Ebenezer, μου ‘ρθε να σηκωθώ απ’ το κρεβάτι αναφωνώντας: «Ναι! Είναι ακόμα 14 Φεβρουαρίου! Δεν είναι αργά να ξεχάσουμε τους ψευτο-ιδεολογικούς λόγους, που απορρίπτουν επιλεκτικά αυτή τη γιορτή».
Τα ‘Πνεύματα των Βαλεντίνων’, με άφησαν με μια θύμηση που δε πρέπει να ξεχνώ: Την εποχή που δε πίστευα στον έρωτα, ο έρωτας πίστεψε σε ‘μένα. Είναι μια κατάσταση η οποία, είτε δε θα σου προκύψει ποτέ, είτε θα σου συμβαίνει κάθε μέρα! 



When I fall in love it will be forever
Or I'll never fall in love
In a restless world like this is
Love is ended before it's begun
And too many moonlight kisses
Seem to cool in the warmth of the sun
When I give my heart it will be completely
Or I'll never give my heart
And the moment I can feel that you feel that way too
Is when I fall in love with you

You May Also Like

8 σχόλια

  1. Πόσο σε νιώθωωωωω... πόσο χαρούμενη με κάνεις! Είναι ταμπού πια να λες πως είσαι ερωτευμένος; Πως νιώθεις καλά; Εμπορική γιορτή σου λέει ο άλλος δεν την γιορτάζω γι αυτό... βλακείες θα πω εγώ... τα Χριστούγεννα δεν είναι; Γιορτάζω και τιμώ όλες τις γιορτές του χρόνου, γιορτάζω κάθε μέρα αν θες γιατί έτσι θέλω να νιώθω.... Εύχομαι κορίτσι μου η κατάσταση που βιώνεις να σου συμβαίνει κάθε μέρα, όλη μέρα, όλες τις μέρες του χρόνου, όλα τα χρόνια. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ερωτο-ευτυχισμένη γυναίκα φαίνεται… έτσι, είμαι σίγουρη πως όντως με νιώθεις Χριστινάκι!

      Έχουν πλάκα αυτές οι αντιδράσεις. Δε γνωρίζω -όχι μόνο γιορτή- αλλά και έννοια πάνω σ’ αυτόν τον πλανήτη που να μη μεταφράζεται σε εμπόριο. Έτσι είναι φτιαγμένος ο κόσμος μας, δε καταλαβαίνω ποια είναι η σημερινή διαπίστωση? Όμως εμένα με “κερδίζει” η άλλη, η ατακάρα: «Εγώ… γιορτάζω κάθε μέρα, δε περιμένω του Αγίου Βαλεντίνου». Θαρρείς κι επειδή γιορτάζω το όνομά μου μια φορά τον χρόνο, την υπόλοιπη χρονιά είμαι αβάπτιστη!

      Δεν έχω πρόβλημα με την κατάρριψη ενός θεσμού, απλά για να πειστώ θα πρέπει να έχω βάσιμα επιχειρήματα. Και να πεις πως δε προσπάθησα να καταρρίψω τον Βαλεντίνο μόνη μου… (http://noexcus.blogspot.gr/2013/02/blog-post_14.html). Χιχι!

      Πάντα ερωτευμένα – πάντα ευτυχισμένα Χρόνια Πολλά! ;)

      Διαγραφή
  2. Έτσι ακριβώς Ζέτα μου!!!
    Και ας ξέρουμε πως είναι μια ξενόφερτη γιορτή, τι σημασία έχει, είναι ή δεν είναι μια γιορτή αγάπης;;;;;;;;;;;;;
    Ναι, οι ερωτευμένοι φαίνονται από μακριά, κάνουν μπαμ και χαίρομαι για σένα και εύχομαι αυτό το αίσθημα να σας συνοδεύει όλη σας τη ζωή!
    Χθες, ο σύντροφος ζωής μου, ήταν ακόμα με τις πιζάμες όταν μου έφερε σοκολατένιες καρδούλες από άσπρη σοκολάτα με γέμιση πραλίνας που ξέρει πως λατρεύω... και είμαστε 31 χρόνια παντρεμένοι!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά ηλιόλουστα και χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ γλυκιά κίνηση… κυριολεκτικά! Χαχα!
      Το συγκινητικό σε τόσο αρμονικές σχέσεις ζωής, είναι ότι αυτές οι τρυφερές πράξεις γίνονται καθημερινά, με οποιονδήποτε τρόπο. Κι αυτό στη δική σας περίπτωση, με κάποιον αδιευκρίνιστο τρόπο, είναι ολοφάνερο!
      Με ρωτούν καμιά φορά "πως είναι δυνατόν, κάθε μέρα?". Δεν είναι κάτι που το προγραμματίζεις ή το προσπαθείς... βγαίνει αβίαστα. Κάποιοι άνθρωποι "κουμπώνουν" με ακρίβεια υποδιαίρεσης του χιλιοστού!

      Να έχετε πάντα ευτυχισμένες στιγμές!

      Διαγραφή
  3. Τι χρόνια βρε φιλενάδα μου!!!!!!!! Αξέχαστα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουκλάκι μου, μη μου αναπολείς! Τα καλύτερα χρόνια δεν έχουν έρθει ακόμα! Στο δηλώνω έχω ορεξάτες διαθέσεις. Εγώ - μαζί σου... ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΑΩ!

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία αγάπη! Συμφωνώ πολύ μαζί σου στο ότι ο έρωτας είναι το μόνο χιλιοφορεμένο κλισέ που όμως είναι πάντοτε τόσο υπέροχο και δεν χάνει τη μαγεία και τη σπουδαιότητά του για τη ζωή μας!
    Είμαι κι εγώ πολύ ερωτευμένη... :)

    Υ.Γ. Θα ήθελα πολύ να μου πεις δυο πραγματάκια για τη μηχανή σου! Τη φωτογραφική! Διαβάζω πολύ αυτές τις μέρες για τη manual φωτογράφιση και έχω σκοπό να αγοράσω την πρώτη μου dslr σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει τόσο πολύ να γνωρίζω ερωτευμένους ανθρώπους... νιώθω να προσπερνάμε πιο γρήγορα έτσι, τα πρώτα στάδια της γνωριμίας διότι ήδη έχουμε ένα μεγάλο κοινό.
      Η φωτογραφική μου είναι η Nikon d3200 με τον kit φακό 18-55mm. Κάνεις καλά που διαβάζεις για τις manual ρυθμίσεις, είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να "μιλάς" με τη camera σου! Η καλή σας "επικοινωνία" θα κάνει τη διαφορά... να θυμάσαι πως το εργαλείο από μόνο του δεν κάνει τον μάστορα! ; )

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0