Τα έξι είναι sexy!

by - 2:47 μ.μ.

Πριν από 6 χρόνια, την ημέρα των γενεθλίων μου, δημιούργησα το No Excuse. Έτσι, κάθε χρόνο από τότε, έχω δύο λόγους να γιορτάζω! Yay!!!
Ίσως εκείνη τη χρονιά να μη ζούσα τα πιο ευτυχισμένα μου γενέθλια, όμως η συνέχεια του blog αποτελεί τη ζωντανή απόδειξη πως ζούσα τα πιο αποφασιστικά μου γενέθλια. Γεγονός που επηρέασε θετικά όλα τα επόμενα!
Τυπικά μια ημέρα επετείου, είναι ημέρα απολογισμού. Τι είχες, τι έχασες, τι κέρδισες, τι άλλαξες… πειράζει να μη το κάνω αυτή τη φορά; Ξέρω ακριβώς τι είχα, τι έχασα, τι άλλαξα, διότι οποιαδήποτε αλλαγή στη ζωή μου, είναι αποτέλεσμα δικών μου αποφάσεων. Θεώρησε το αυτό ως δίδαγμα του τελευταίου έτους και αναλογίσου μαζί μου, πόσες τροπές της ζωής ξεκίνησαν από δικές σου αποφάσεις. Το φαινόμενο της πεταλούδας ισχύει και θα ισχύει, είτε το θέλουμε είτε όχι. Το point εδώ είναι, κατά πόσο μπορείς να το καθοδηγήσεις εσύ ο ίδιος!

Πιάνομαι από μια ευχή που έλαβα φέτος: «Μείνε γνήσια!». Τι θα πει να είσαι γνήσιος; Να είσαι ο εαυτός σου; Πως θα μπορούσα να μην είμαι; Ω! ναι, τώρα κατάλαβα… τώρα ακούω τη φωνή εκείνου να μου λέει: «Το γεγονός πως δε γνωρίζεις την έννοια του αντίθετου, σε κάνει να είσαι!». Ok, υποθέτω θα παραμείνω, όμως αυτή τη στιγμή με καίει να στείλω ένα μήνυμα στη ριμάδα τη “πεταλούδα”: «Σε καθοδηγώ στα φωτεινά, σε καθοδηγώ στα χαμογελαστά, σε καθοδηγώ στα ήπια κλίματα. Στο δηλώνω, ακόμα κι αντίθετα να πας, εγώ εκεί θα σε περιμένω. Θα χορεύω, θα λαμπυρίζω και θα εκτοξεύω σπίθες στον ουρανό για να με βρεις!».

Instatag: #partycollagezp

Καταλήγοντας: Αν η πεταλούδα σου έχει χάσει το δρόμο, φτάσε εσύ πρώτος στον προορισμό, εκείνη θα ακολουθήσει. Τώρα, άσε τα μπαλόνια να βγουν και ζήσε σαν να είναι κάθε μέρα τα γενέθλιά σου!


You May Also Like

8 σχόλια

  1. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια δημιουργικά! Πρώτα απ όλα σε σένα γιατί εσύ είσαι το Noexcus και ύστερα στο blog σου που σίγουρα νιώθει πολύ τυχερό που είσαι εσύ στο τιμόνι του. Κάθε σου επιθυμία ευχή μου Ζέτα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου κι εγώ και το... "τιμόνι"! Εύχομαι και σε 'σένα ό,τι καλύτερο κι ό,τι πιο λαμπερό!
      Ένα θα σου πω: οι ευχές σου πιάνουν... ήδη άρχισαν να πραγματοποιούνται ορισμένες επιθυμίες μου! ;)

      Διαγραφή
  2. Ίσως γιατί είναι από καρδιάς και όχι για το θεαθήναι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φιλάκια μου από καρδιάς, γνήσια και γεμάτα αγάπη! ;)

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά πολλά Ζέτα μου... και τα χρόνια να είναι ομορφότερα και πιο σοφά και πιο γαλήνια και πιο συνειδητοποιημένα και πιο ΕΣΥ! ;-)
    Εύχομαι ολόψυχα, ότι επιθυμεί η καρδούλα σου να σου το φέρει η Ζωή!
    ΑΦιλάκια με μια τεράστια αγκαλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Στεφανία μου! Οι ευχές σου να βρουν "ελεύθερο τον δρόμο προς τον ουρανό"!
      Εύχομαι καλές γιορτές και ο, τι καλύτερο για σένα και την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  4. Cute photos :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0