Glamour… why not?

by - 2:53 μ.μ.

Όσο απαιτητική κι αν είναι μια εβδομάδα στο τέλος έρχεται το σαββατοκύριακο... συνώνυμο της διασκέδασης!


Δε θα πρέπει να παραπονιέμαι, διότι συμφωνώ με την άποψη του προγενέστερου Noel Coward: «Η δουλειά είναι πολύ μεγαλύτερη διασκέδαση από τη διασκέδαση». Ωστόσο, δε τρελάθηκα ακόμα να ψυχαγωγούμαι με μολύβια!



Ο ορισμός της διασκέδασης ποικίλει ανάλογα με τη διάθεση, αλλά κυρίως με το πρόσωπο που την ορίζει. Δε θα έλεγα πως θεωρώ διασκεδαστικό αυτό που πολλής κόσμος θεωρεί. Γι’ αυτό δε θα με δεις σε night club, σε μπουζούκια και σε άλλα κέντρα λαϊκής οχλαγωγίας, ποτέ… πο-τέ! Γιατί να το κάνω άλλωστε; Έχει νόημα να διασκεδάζεις με τρόπους που αρμόζουν στην ιδιοσυγκρασία σου και όχι να ακολουθείς μια τάση σύμφωνα με το πώς είθισται.

Η -προ ολίγων ημερών- έξοδός μου, περιλάμβανε όλα όσα περιλαμβάνει ένα ρομαντικό “γοντεβού”. Αποφάσισα να φορέσω επιτέλους, εκείνο το neoprene φόρεμα που από καιρό κρεμόταν στη ντουλάπα. Στην αρχή σκέφτηκα όπως η Naomi Watts (εθεάθη με παρόμοιο φόρεμα, στο fashion show του Calvin Klein την εβδομάδα μόδας στη Νέα Υόρκη)… στη συνέχεια όμως, δοκίμασα να το πάω λίγο παραπέρα. Ένας από τους αγαπημένους μου συνδυασμούς, είναι το γαλάζιο μαζί με την ασπρόμαυρη διχρωμία (ακόμα λειώνω με την περσινή collection της Chloe). Ίσως θυμάσαι εξάλλου (θυμήσου), ότι αυτό το πουκάμισο δεν αντέχω να μη το δω πλάι σε baby blue!



Όπως κι αν επιλέξεις να διασκεδάσεις αυτό το weekend (και κάθε weekend), φρόντισε να μη συμβιβάζεσαι στη συνήθεια. Το glamour ειναι δικαίωμα!

You May Also Like

12 σχόλια

  1. Ποσο αστερι - Ποσο αστεριιιιιιιιι!!!!!!! Υπαρχει κατι που να μην εισαι καλη? πες μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουουου! Τα θέλεις με αλφαβητική σειρά; Χαχαχα! Αγαπώ σε!

      Διαγραφή
  2. Κάποτε δεν μου άρεσε να βγαίνω τα Σ/Κ γιατί έπεφτα σε πολυκοσμία... τα χρόνια πέρασαν και ομολογώ πως περνάω τόσο καλά στο σπίτι-κτήμα μου, που για να ξεκουνηθώ πρέπει να είναι κάτι εξαιρετικό, (μένουμε αρκετά χιλιόμετρα απ΄το χωριό Καπανδρίτι), όπως πχ μια πολύ καλόγουστη ταβερνούλα που άνοιξε μια συμπαθέστατη Κύπρια με πρωτότυπα φαγητά και καλό σέρβις!
    Μου άρεσαν οι φωτό σου και χαίρομαι που σε αισθάνομαι καλά!

    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γνωστό πως με καλή παρέα, η διασκέδαση είναι δεδομένη… με τον ιδανικό σύντροφο όμως, η ζωή ολόκληρη είναι ένα πάρτι! Σωστά?

      Διαγραφή
  3. Θηλυκό αλλά και αυστηρό...σικάτος συνδυασμός το παπιγιόν απογείωσε το σύνολο.... Καλή εβδομάδα Ζέτα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η στιλιστική μου πρόταση Χριστινάκι! Έτσι, θα ‘χω λιγότερο άγχος αν και όταν βρεθούμε μαζί για ένα ποτάκι! ; )

      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!!!
    "Γνωρίζοντας" την αδερφή σου και αφού έχω ακούσει για εσένα κάποια λίγα πράγματα,λέω ας περάσω μια βόλτα!
    Ε λοιπόν με έχει πιάσει πονοκέφαλος μαζί σας!Δεν θα πω πόσο μ'αρέσει αυτή η στήλη σου,κάθως και ο λόγος ύπαρξης της που αναφέρεις αρχικά,περιττό!
    Λάτρεψα το στυλ σου,μου φάνηκε πολύ σικάτο,και θηλυκό όσο και όπως πρέπει,συμφωνώ με αυτό που λες για τις εξόδους,κι εγώ κάπως έτσι κινούμε,και πλέον που έχω και την κατάλληλη παρέα νιώθω ακόμα καλύτερα!
    Υπέροχο το τραγούδι που το "έντυσες".
    Με εντυπωσίασες,το 'χει η οικογένεια φαίνεται!χαχα
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικολέτα, οι καλές συστάσεις είναι γεγονός… επίσης έχω ακούσει για ‘σένα από τη “ΖΖΝ” (κωδικοποιημένο υποκοριστικό – διότι δεν είμαστε απλές αδελφές… είμαστε αδελφότητα! Χιχι!).
      Χαίρομαι πολύ, πολύ που βρήκες ενδιαφέρον το blog, που σε εκφράζουν οι προτάσεις μου και περισσότερο που τα λέμε!

      p.s. Το τελευταίο κοινό σας post με τη Νατάσσα, υπέροχη ιδέα!

      (likethelife2.blogspot.gr/2015/10/blog-post_29.html & ourwalk2.wordpress.com/2015/10/29/%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%BE-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CF%89%CF%82/)

      Διαγραφή
  5. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ...μα πόσο κομψή πια;;; τα λόγια είναι περιττά... Τρελαίνομαι με την γόβα... Την θελωωωωω!!!! Εξαντλημένη μανα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου! Οι γόβες θέλουν εσένα, όχι εσύ αυτές! Ξέρεις πόσο σημαντική είναι για μένα η γνώμη σου! Μου λείπεις... αλλά κάνω υπομονή! Που θα πάει θα χαλαρώσει λιγο η κατάσταση!

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0