'Mini Chic Stylish Project' vol.2

by - 11:12 π.μ.


Ανεξέλεγκτα κι επίμονα αισιόδοξη. Ο βιολιστής πάνω στον Τιτανικό, αποφασισμένος να παίζει μουσική μέχρι να βγουν μπουρμπουλήθρες από τ’ αφτιά του. Εκνευριστικά θετική για τους αρνητικούς… αυτή είμαι!
Εντοπίζω λόγους στη καθημερινότητα που μπορούν να με κάνουν χαρούμενη κι έπειτα τους “πασπαλίζω” με ευγνωμοσύνη. Γιατί όπως συνηθίζω να λέω: «Ας μη περιμένουμε να κερδίσουμε το λαχείο για να χαρούμε. Εφόσον τίποτα δε πάει στραβά, υπάρχει ένας λόγος να γιορτάσουμε»! Σ’ αυτό, αισθάνομαι να με “νιώθει” η ‘Mini Chic’, που με τα μικρά της classy μπουκαλάκια μετατρέπει τις μικρές χαρές, σε αφορμή για celebration!


Το 2ο 'Mini Chic Stylish Project' έφτασε (θυμηθείτε εδώ το 1ο) κι αυτή τη φορά με βρίσκει σε very happy mood, καθώς συμβαίνουν τόσα χαρμόσυνα πράγματα σε ανθρώπους που με περιβάλλουν! Αν η κολλητή σου φέρνει ένα μωράκι στον κόσμο, αν ο άνθρωπός σου έχει επαγγελματική άνοδο, αν επιστρέφει απ’ το εξωτερικό εκείνη η φίλη που σου ‘χει λείψει πολύ και καθημερινά εισπράττεις την έμπρακτη εκτίμηση και εμπιστοσύνη των συνεργατών σου, τότε τι άλλο πρέπει να συμβεί για να ανοίξεις σαμπάνια; Ίσως η 15η επέτειος ευτυχίας, δίπλα στον έρωτα της ζωής σου? Ειλικρινά, θα μπορούσα να βρω 1 εκατομμύριο λόγους για ν’ ανοίξω άλλη μία ‘Mini Chic’!
Κάπως έτσι, σε συνδυασμό με την άφιξη της ξενιτεμένης φίλης που λέγαμε, στήσαμε μια μικρή γιορτή υποδοχής. Όταν έπρεπε να αποφασίσω για το outfit, απ’ τα βάθη της γκαρνταρόμπας ακουγόταν η Madonna: «You can dance for inspiration…» κι έτσι απλά μπήκα στον εύθυμο 80’s ρυθμό της disco, που πάντα ήθελα να ζήσω ως ενήλικη. Jumpsuit, φαρδιά ζώνη, ογκώδη χρυσά σκουλαρίκια και φουξ κραγιόν… έχω την αίσθηση πως αυτή η εποχή θα μου πήγαινε!
Ο “μυστηριώδης” φωτογράφος μου κι εγώ, ήμασταν ανυπόμονοι. Όσο περιμέναμε τους καλεσμένους μας να φτάσουν, είχαμε ήδη ξεκινήσει το σερβίρισμα! Πίνω στα ευχάριστα γεγονότα και περνώ τη σκυτάλη της θετικότητας, σε όλους εσάς… cheers!







Follow ‘Mini Chic: Facebook | Instagram 

#minichic, #minichicbloggers

You May Also Like

10 σχόλια

  1. Πάντα ευτυχισμένη Ζέτα μου γιατί σου πάει πολύ! Υπέροχο το styling του μπουφέ... παίρνω μαθήματα εγώ. Εκτυφλωτικό το χρώμα του jumpsuit αναδεικνύει και αναδεικνύεται μέσα στα πλάνα. Μια πολύχρωμη, ευτυχισμένη εβδομάδα λοιπον. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου… εύχομαι πάντα χαρές σε όλους μας! Πιστεύω πως η ευτυχία δεν είναι κάτι απρόσιτο… πιστεύω πως όλα ξεκινάνε από το μυαλό, από την οπτική μας -και προπάντων- από τις επιλογές μας. Οπότε η ευτυχία σε γενικές γραμμές, εξαρτάται από εμάς τους ίδιους!

      p.s. Υψώνω το ποτήρι και εύχομαι «Να σκορπάμε χαμόγελα!». <3

      Διαγραφή
  2. Ολα ηταν υπεροχα!!!! Εισαι αψογη οικοδεσποινα - λαμπεις! missed u! <3<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάμπω... όταν σε βλέπω... λάμπω... απ' τη χαρά μου! ; ) Πολλές καρδούλες!

      Διαγραφή
    2. Ζετακι μου γλυκο, το ξέρεις ότι απλα δεν υπάρχεις... Μαγεία!!!! Απλα υπεροχη!!!! Επίσης, σου έχω στείλει 2 mail με φωτο μπεμπουλας, τα ελαβες; πολλά πολλά φιλακιαααααα!!!! Η δευτερη φορά μανούλα....

      Διαγραφή
    3. Αγααάπες μου! Τώρα τις είδα... κανένας φακός δεν είναι αρκετός γι' αυτό το πλάσμα!!! Οι αξιοζήλευτες ματάρες σου, μόλις κληροδοτήθηκαν! <3

      Διαγραφή
  3. Πάντα & μόνο χαρούμενες στιγμές!!!
    (οι τάρτες σου κλείνουν το μάτι ρε παιδί μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκό μου!!! Να χαίρεσαι πάντα το κέφι και τη ζωντάνια σου... να μας εμπνέεις θετικά!
      Τα ταρτάκια/λεμονοπιτάκια ήταν θεϊκά, δημιουργήματα ενός θεϊκού ζαχαροπλαστείου! ; )

      Διαγραφή
  4. Wow τελεια η φορμα... και τι χρώμα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την “ιστορία”: Δεν ήμουν των jumpsuits μέχρι που ο καλός μου με είδε να χαζεύω το συγκεκριμένο και μου είπε: «Ωραίο!»… αυτό ήταν... αμέσως σκέφτηκα: «Άντρας λέει αβίαστα τη γνώμη του? Κατοχυρώνεται!».

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0