Καθαρισμός προσώπου

by - 2:05 μ.μ.

Ο καθαρισμός του προσώπου μας, θα πρέπει να αποτελεί βασικό στάδιο του καθημερινού μας προγράμματος. Ιδιαίτερα στο τέλος της ημέρας, οφείλουμε να απομακρύνουμε από την επιδερμίδα μας και το παραμικρό ίχνος λιπαρότητας και υπολειμμάτων μακιγιάζ. 
Σημαντική προϋπόθεση για μια ομαλή και λαμπερή επιδερμίδα, είναι να ανακαλύψεις τα προϊόντα περιποίησης που σου ταιριάζουν. Έτσι, σήμερα θα ήθελα να σας παρουσιάσω ορισμένα από τα προϊόντα που εμπιστεύομαι, για τον καθαρισμό του προσώπου μου.
Η επιδερμίδα μου θεωρείται κανονική/μικτή, ωστόσο τις δύσκολες ημέρες του μήνα αγγίζει τα επίπεδα μιας λιπαρής επιδερμίδας. Επίσης να μη παραλείψω να πω, πως αν και γενικά δέχομαι αρκετές φιλοφρονήσεις για την ποιότητά της, πάσχω από 3 διαφορετικές δερματικές αλλεργίες. Γεγονός που με κάνει ιδιαίτερα επιφυλακτική με τα νέα προϊόντα περιποίησης και ταυτόχρονα προσεκτικά επιλεκτική!


Johnson’s Face Care - Daily Essentials
Η πρώτη κίνησή μου για την αφαίρεση του μακιγιάζ, είναι να αρπάξω ένα Johnson’s μαντηλάκι de-make up και να περάσω απαλά όλο το πρόσωπο, ώστε να αφαιρεθεί η μεγαλύτερη ποσότητα ψιμυθίωσης!
Έχω δοκιμάσει σχεδόν όλη τη σειρά περιποίησης προσώπου Johnson’s και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη, καθώς συμπεριφέρεται “τρυφερά” στην επιδερμίδα μου, αφήνοντάς την ενυδατωμένη.


Korres σαπούνι με πρωτεΐνες γάλακτος
Είμαι από τους ανθρώπους εκείνους, που αν δε νιώσουν τη φρεσκάδα του άφθονου νερού πάνω τους, δε πείθονται ότι έγινε καθαρισμός. Το απαλό σαπουνάκι γάλακτος & βιολογικού αμυγδαλέλαιου Korres, με τον κρεμώδη αφρό του, χαρίζει στο δέρμα μου (*και του σώματος) βελούδινη αίσθηση.
Το συγκεκριμένο προϊόν, περιορίζει τους ερεθισμούς της επιδερμίδας, συμβάλλοντας στη διατήρηση της υγιούς της όψης. Έτσι, τους θερινούς μήνες, το εμπιστεύομαι διπλά, αφού η έκθεση στον ήλιο μπορεί να προκαλέσει κάποιους μικρο-ερεθισμούς.  


Ρυθμιστικό υγρό καθαρισμού – Φασκόμηλο & Σαλικυλικό Οξύ
Τις ημέρες αυξημένης λιπαρότητας, αντικαθιστώ το παραπάνω σαπουνάκι με το υγρό καθαρισμού από φασκόμηλο & σαλικυλικό οξύ Korres. Έχει την ιδιότητα να προσφέρει βαθύ καθαρισμό χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα (*ιδανικό και για καθαρισμό σώματος).
Το απολεπιστικό σαλικυλικό οξύ σε συνδυασμό με εκχυλίσματα από πορτοκάλι και λεμόνι, απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα της επιδερμίδας καθαρίζοντας τους πόρους σε βάθος. Παράλληλα, το ήπια αντισηπτικό φασκόμηλο περιορίζει τις ατέλειες του δέρματος ενώ οι στυπτικές ταννίνες από αμαμελίδα συσφίγγουν τους πόρους, μειώνοντας την έκκριση σμήγματος και τη γυαλάδα. Η καταπραΰντική αλόη, ενυδατώνει την επιδερμίδα και ανακουφίζει από τους ερεθισμούς.


Γαλάκτωμα Καθαρισμού Eviol Care
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις μετά τον καθαρισμό, όπως όλες γνωρίζουμε, είναι η καλή ενυδάτωση με κάποια κρέμα προσώπου. Έχω αρχίσει να παραλείπω αυτό το στάδιο, από τότε που ανακάλυψα το γαλάκτωμα καθαρισμού της ‘Eviol Care’. Όπως ίσως θα έχεις δει και σε παλαιότερα reviews (εδώ ή εδώ), είμαι fan του ονόματος ‘Eviol’. Πέρα λοιπόν από τα ευεργετικά οφέλη αντιγήρανσης της βιταμίνης Ε που περιέχει, προσφέρει στην επιδερμίδα βαθύ - απαλό καθαρισμό, αναζωογόνηση και λάμψη.

Λοσιόν Καθαρισμού Eviol Care
Ολοκληρώνοντας τον καθαρισμό μου, δε θα μπορούσα να μην τονώσω τα κύτταρα του προσώπου μου, με τη λοσιόν της ίδιας σειράς ‘Eviol Care’. Εκτός από την φρεσκάδα, την λάμψη και την διατήρηση της ενυδατωμένης όψης, με απαλλάσσει από τα τελευταία κατάλοιπα αδιάβροχης μάσκαρας. Μόνο μετά και από την εφαρμογή αυτής της λοσιόν, μπορώ να πω πως έχω 100% καθαρό πρόσωπο!

Tips:
- Αφού ξεπλύνεις το πρόσωπό σου με άφθονο νερό, σκούπισέ το με μια καθαρή πετσέτα κάνοντας ταμποναριστές κινήσεις.

- Το μαξιλάρι που κοιμόμαστε έρχεται σε άμεση επαφή με το πρόσωπο, για τουλάχιστον 7 ώρες την ημέρα. Ακριβώς γι’ αυτό, τίποτα από τα παραπάνω δε θα είχε νόημα αν δε φροντίζαμε η μαξιλαροθήκη μας να είναι πάντα καθαρή!

You May Also Like

2 σχόλια

  1. Πολύ ωραία παρουσίαση. Με κάνει να θέλω να αγοράσω όσα δεν έχω ήδη...Άν το κάνω, θα σου πω και τη γνώμη μου. Αλλοιώς, θα αρκεστώ στη δική σου, με καλύπτει και με το παραπάνω.
    Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο με κολακεύει αυτό που λες! Θα χαρώ να ακούσω πως σου φάνηκαν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    0
  • 80
    9
  • 29
    0
  • 32
    4
  • 65
    6
  • 64
    5