Grey is just an opinion

by - 9:40 μ.μ.

Πριν από λίγο καιρό, εξηγούσα σε μια φίλη πως μετά την αποφοίτησή μου από το λύκειο, δεν έχω λόγο να μισώ τους κρύους μήνες (στη βόρεια γενέτειρά μου, το να είσαι πρωινός στο σχολείο, είναι -με μία λέξη-: ΒΑΡΒΑΡΟ!).
Στην ενήλικη ζωή μου όμως, γνωρίζω πως είναι πολυτέλεια να επιτρέπεις σε τέτοιου είδους συνθήκες, να επηρεάζουν τη ψυχολογία σου! Ακόμα και στις πιο χαμηλές θερμοκρασίες, ξέρω πως υπάρχει μια μοναδική ομορφιά. Μια ξεχωριστή αύρα τυλίγεται γύρω σου και σκεπάζει με θαλπωρή τα κρύα βράδια. Ένα τέτοιο βράδυ ήταν και το χθεσινό.
Αυτή την εποχή, απολαμβάνω τους νυχτερινούς περιπάτους στην άδεια πόλη. Κάτω απ’ τα θαμπά φώτα των δρόμων, ανάμεσα στις πολυτελείς βιτρίνες των “νέων αφίξεων”, πίσω απ’ τα νοτισμένα παράθυρα και μέσα στη βιαστική καμπίνα του αυτοκινήτου, ένα jazz κομμάτι όπως αυτό, πάντα μ’ ακολουθεί, σαν συνοδός σκοτεινών εικόνων. Όσο λοιπόν το ίδιο “παιχνίδι” χθες επαναλαμβανόταν, μια τρελή επιθυμία μου καρφώθηκε… έπρεπε να συμπληρώσω την ικανοποίηση των αισθήσεων με ένα μοναδικό-ξεχωριστό γλυκό εποχής. «Ω! Ναι Ζέτα, ξέρω τι θέλεις», σκέφτηκα από μέσα μου… «εκείνα τα απαγορευμένα, κολασμένα σοκολατάκια κάστανου με σιρόπι σαμπάνιας!». Το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα σηματοδοτούν μια πολύ “αμαρτωλή” περίοδο της ζωής μου, δεν έπαιξε κανένα ρόλο. Πέντε χρόνια και λίγη ώρα μετά, βρέθηκα πάλι στο ίδιο απομακρυσμένο, ένοχο ζαχαροπλαστείο, να “χαϊδεύω” με τα μάτια όλους τους δίσκους σοκολατο-παρασκευασμάτων. Το όνειρο έληξε άδοξα, καθώς η υπάλληλος με ενημέρωσε πως πάνε χρόνια από το τελευταίο ταψί αυτής της λιχουδιάς. Φαίνεται πως θα έσπασαν κι άλλες ζυγαριές, εκτός απ’ τη δική μου τότε!
Δε πτοήθηκα… επιστρέφοντας σπίτι σκεφτόμουν πως, ίσως ο Oscar Wilde να είναι υπερεκτιμημένος τελικά (έλεγε: «ο καλύτερος τρόπος ν' αντιστέκεσαι σε έναν πειρασμό, είναι να υποκύπτεις σ' αυτόν»)! Ήδη μου είχε περάσει. Μετά τη ψύχρα του φθινοπωρινού αέρα, μπήκα στο σπίτι (αυτή τη φορά δε πέταξα από πάνω μου ότι πετιέται) κι ετοίμασα ένα ζεστό ρόφημα ανάμεικτων βοτάνων του βουνού, ένα επιδόρπιο με κομμάτια μήλου, κάστανου, μπισκότα λεμονιού, καρύδια και χρυσά μούρα (golden berries ή physalis – καρπός που γεύτηκα πρόσφατα από κέρασμα της φίλης μου Λίας), μέλι και κανέλα! Ό,τι πιο θερμαντικό – ό,τι πιο δυναμωτικό! Πήρα ανά χείρας την ολόμαλλη κουβερτούλα μου και το βιβλίο που ξεκίνησα πρόσφατα κι αφέθηκα ειρηνικά στη ζεστή αγκαλιά του Μορφέα, μέσα στην επόμενη ώρα.       
Έτσι, αυτή η εποχή προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις, αρώματα, γεύσεις, αισθήσεις, χρώματα. Μ’ ένα προσεκτικό focus, διαπιστώνει κανείς πως το γκρι, είναι απλώς μια άποψη!
Το άρωμα ‘She Wood Golden Light’ της Dsquared2, είναι το άρωμα που χαρακτηρίζει το πέρασμά μου. Συνδυάζει νότες λεμονιού, νερόλι (άνθη νερατζιάς), άνθη πορτοκαλιάς, αρμονίες φωτεινού ηλιοτροπίου και musk. Στη βάση του, ο κέδρος, το κεχριμπάρι και το έλαιο vetiver. Προσφέρεται για γυναίκες που νιώθουν ρομαντικές, σημαντικές και δυναμικές ταυτόχρονα!
Things we love on cold months

P.S. Η ενότητα Campaign του blog, δημιουργήθηκε για να φιλοξενεί κατά καιρούς videos & εικόνες, δικής μου -ερασιτεχνικής- σκηνοθεσίας, με σκοπό να επικοινωνήσει το ένα και μοναδικό σύνθημα: «Απόλαυσε τη ζωή!».    

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Τι γλυκό θέμα!!!!! Λίγωσα με το βίντεο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αντέχεις κι άλλο γλυκό, σε περιμένω απ' το σπίτι! ; )

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Ζέτα μου, μπράβο και για το video...και καλή συνέχεια!
    Μπράβο που βρήκες τρόπους να "γευτείς" με αυτό τον μοναδικό τρόπο τις κρύες αυτές μέρες! !

    Τα κάστανα τυλιγμένα με μαύρη σοκολάτα είναι απ΄ τα αγαπημένα μου!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλό μας μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Στεφανία μου!!!
      Θέλω πολύ, να σας παρασύρω όλους σ' αυτή την απόλαυση! Όπως λέει η Χαρούλα:

      "Κι απόψε, μες την έρημη την πόλη, που με βρήκες πάλι, πάρε με κοντά σου... Τύλιξέ με στο κασκόλ σου, σαν παιδί σαν άγγελό σου, να χαθώ στη μυρωδιά σου, να χωρέσω στ' όνομά σου"! ; )

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4