Baby, live our best moments!

by - 2:20 μ.μ.

Σε συνάρτηση με το προηγούμενο post, ετούτο εδώ θα προσπαθήσει να σε παρακινήσει να ζήσεις εμπειρίες έξω από τη πόρτα του σπιτιού σου! 

- Είμαστε οι εμπειρίες μας Ζέτα!
- Αυτές που ζήσαμε;
- Αυτές που θυμόμαστε!   

Αυτός ο μικρός διάλογος μ’ ένα δικό μου πρόσωπο, ήταν αρκετός για να με κάνει να δω συμπαθητικά, την ιδέα να απαθανατίζω μερικές από τις στιγμές των καλύτερών μου χρόνων! Η συζήτηση, που έλαβε χώρα...
πριν από ενάμιση χρόνο περίπου, επεκτάθηκε σε φιλοσοφικά θέματα ζωής και χρόνου. «Ζούμε μια φορά τη κάθε στιγμή…», συνέχισε να λέει «… αυτή τη κουβέντα μπορεί να τη θυμάσαι, αυτή τη βόλτα όμως;». Δεν ήθελα πολύ ακόμα, πείστηκα! Τη camera, που από μικρή δε της έκανα το χατίρι να ποζάρω με προθυμία, από εκείνη την ημέρα έπαιρνα μαζί μου σχεδόν σε κάθε έξοδο. 
Σκοπός μου αρχικά, ήταν να αποτυπώσω τον περίπατο, τις μυρωδιές, την αύρα της στιγμής, οτιδήποτε συνήθως προσπερνάμε θεωρώντας το δεδομένο… λεπτομέρειες του οπτικού μου πεδίου, που είναι ικανές να διατηρήσουν τη μνήμη ζωντανή! Αργότερα, το focus σε ό,τι με περιέβαλλε μετατράπηκε σε “ενδυματολογικό διάβασμα”. Έπρεπε να ωριμάσει η ιδέα για να γίνει τελικά, μύξη των δυο: Στιλιστική πρόταση, μέσα από τη μοναδικότητα του παρόντος! 
Ένας κύκλος μόλις έκλεισε. Μ’ αυτή την ανάρτηση αποχαιρετώ τη παλιά μου camera, με την οποία τραβήχτηκαν όλες οι παρακάτω λήψεις. Τώρα, είμαι έτοιμη για μια πιο επαγγελματική προσέγγιση στο θέμα της φωτογραφίας. Σύντομα θα έχεις νέα μου για ένα νέο φωτογραφικό blog, που ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα shoots της καινούριας φωτογραφικής μηχανής, που μόλις παρέλαβα!


Το παραπάνω collage κοινοποιήθηκε στο g+ γνωστού site ηλεκτρονικών πωλήσεων επώνυμης μόδας και ειδών σπιτιού, με τη λεζάντα: «Πώς να φορέσετε το χρώμα της μέντας, με τον σωστό τρόπο». Κολακευτικό… ωστόσο αν ήμουν προετοιμασμένη γι’ αυτό, θα φορούσα μπεζ πουκαμίσα και ροζ πέδιλα! – Δες σχετικό άρθρο.

 








«Το στιλ δεν είναι παρά η κίνηση της ψυχής» - Jules Michelet. 

Περισσότερα παρόμοια projects θα δεις να αναρτώνται, τόσο από εμένα – όσο και από καλύτερες fashion bloggers, στην κοινότητα του Google+: ‘Take Me Out’ (στήλες: My Style & Outdoor). 
Αν γράφεις για τη μόδα ή την ομορφιά, λάβε μέρος. Δείξε μου πως ντύνεσαι, πως βάφεσαι, πως διασκεδάζεις κι αν τολμάς, δείξε μου πως “κινείσαι” πάνω στη γη!   

Όροι Συμμετοχής:

* Η κοινότητα είναι ανοιχτή μόνο για fashion bloggers & beauty editors.
* Για να γίνει πιο εύκολη η ταυτοποίησή σου ως blogger, βεβαιώσου πως στο προσωπικό σου προφίλ είναι εμφανές το url του blog σου. 
* Δεν είναι απαραίτητο το blog σου να ασχολείται αποκλειστικά με τη μόδα ή την ομορφιά. Αρκεί να διαθέτει μια σχετική ενότητα. 
* Μη ξεχνάς να επιλέγεις τη σωστή κατηγορία για κάθε σου post.
 

You May Also Like

11 σχόλια

  1. Nice views and cute outfits♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευτυχώς που υπάρχεις και εσύ για να με ενημερώνεις "περί μόδας" , εδώ στο βουνό ζω ως αγρότισσα, χωρίς όμως ν' ασχολούμαι με αγροτικές εργασίες! χαχαχα!
    Μπράβο για τη μηχανή και οι φωτό σου πολύ πολύ καλές!

    ΑΦιλάκια χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Στεφανία μου... έπεται συνέχεια! Μάλλον είναι η εποχή των καινούριων μηχανημάτων! Ελπίζω να συνήθισες το νέο σου pc!!!

    Κυριακάτικα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά τα λες περί στιγμές και πολύ μου άρεσαν οι εικόνες σου. Καθότι η φωτογραφία είναι ένα από τα χόμπυ μου, περιμένω με ενδιαφέρον το νέο μπλογκ!

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το post... σύντομα, πολύ σύντομα θα βγει στον αέρα το blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόλις αποκτήσω μια κάποια εμπειρία και ένα κάποιο υλικό να παρουσιάσω! Φιλούνια Ελενάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4